onsdag 29 oktober 2014

#dag80 - det blev ju ingen morgonpromenad

på grund av regn
Tur att jag tränade! Jag är dock dålig med styrketräningen! Körde ju lite rumpspecial och magövningar igår, men jag har svårt att finna orken.
Det kommer att dabba sig.

Mörkret har fallit, och morgonen var full av regn. Det var nästan jämngrått i skyn. Så jag gick till arbetet istället.
Efter arbetet detta höstlov, så . Otroligt. trött.
Ska ju inte tackla av pga stress - heller!

Ätit frukt (päron grapefrukt)till frukost plus en kopp välling:  270kCal
4 knäckebrödskivor små , runda, utan pålägg.
Ett äpple och en satsumas.
1 glas lättdryck- (Fy!)
 - 250?kCal

300g Skinka (!!) hemma och en bar 200 - 700kCal

Vafan: 12 - 1300kCal
Ganska mycket Måste äta mindre om jag tränar mindre.
God damned it!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar