lördag 11 oktober 2014

#dag62 - Danspass med jobbet -så keuwll!

Dansa, det är underbart!
Bara sprattla, studsa och ha det fint.
På mitt jobb, besöker Julia oss ibland. Då sansar vi, barnen och mammorna - full fart!
Underbar motion!
Frukost välling 320kCal + midda 200 kCal=520kCal

Nu äter jag mitt lördagsgodis, så sammanlagt blir det välan 1520kCal,  ca.

Lite brände jag nog på dansen, tog i och kände: Jag orkar! Jag kan!

Men jag är så , så tjock forfarande. Vill operera brösten mindre, gud så skönt.
Och magen, den är jag dödligt trött på.
På alla bilder utom denna, ser jag i vanlig ordning gravid ut.
För, så ser jag ut.
Med gigantiska bröst.
slafs slafs.

Men kul har jag haft det på dansklass.
Skulle vilja börja dansa.....zumba, jajo, det är ganska keuwl det med - men bara skutta fritt är också ...skönt.
En känner - att detta vill en göra mycket.
Bastian är bra - kolla in definitionen på benen - de mår bra. Studsar bra
Om en nu ska vara lite snäll mot någonting.

Deppig med lördagsgodiset.

Nåja, det blir intensiv träningsdag imorgon, hoppas jag klarar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar