lördag 18 oktober 2014

#dag69 Invägning - nästan stilla, men åt rätt håll

Japp. Invägning Lördagsvarianten dvs den jag noterar i tabellen sedan.
Jag har ju stått stilla. Gått upp - nu gått ned igen.
Sammantaget blev det bara 2 hg nedgång denna vecka - och det är inte särskilt roligt.
71.3kg
Men en vägning, på vår wobblande våg, stod säkert på 68 kg, tills jag klav av och på igen...intressant
Noterar dock det högsta  - då blir det 71,3kg.
Gillade 68 bättre.
Men jag har gått ned 9,2 kg sedan start.
Jo, jo, men inget har hänt på en vecka.

KOM IGEN ANNA! BARA ATT KÖRA PÅ!

Den här veckan får bli en riktig loservecka.
 Men jag gör inte avkall på Lördagsgodiset. Det är så viktigt för mig! :P -Men resten!

Min huvudvärk är bortsoven, jag mår helt ok nu när jag vaknar efter en lång natts sömn, som känns bra. Solen skiner utanför , ser jag.
Kanske en morgonpromenad kanske?
Med nya lurarna ?
Jaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar