tisdag 10 mars 2015

#dag210 - kvällsträning till "Vem vet mest" - surfcraze på det

30 mcrosstrainer på Bastian. Ahhhh. Njuter bubelvatten, känslan, att ta tag i det som går snett.
Ta det upp igen. Upp och upp. Trött på att pendla, men ger mig inte, denna blogg kommer att fortsätta tills jag når mitt mål - och nrä jag jobbar på att behålla det.

Det tar i armarna när jag tar i, det tar i ben och gump när jag tar i.

Igång igen, bara andra dagen, men jag gläder mig åt att jag ätit balanserat dessa dagar, motionerat.Svettats.

Nu har jag duschat, ska i säng, luktar smaskens. Rulla in mig i det, och kolla lite surfklipp.

Ätit gröt med bär och en halv banan - samt kycklingsallad på Vespa. Mmm med Parmesan.
1000 kCal?

Ja, jag har blivit helt hooked på surfklipps.
Tänk att kunna...tänk att bli barreled, tänk att vara organisk med havet och flyga.
Och tänk att bli helt mosad av en ordentlig whipe out.
Sådana krafter.
Surfers (dudes and dudetts)- sådan speciell intelligens och akrobatiskt och balansatletisism - sådant artisteri och ja, konstnärskap..



Kelly Slater....oj, han rippar fortfarande, All time självklart världens bästa -like a baws har han vunnit ofattbara 11 (!) världsmästartitlar. Samma årgång som en annan...half fish, total dish..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar