fredag 17 oktober 2014

#dag68- 15 minuer Gillian M

...Men det går inte så bra för mig. Allt hoppande är katastrofalt svårt - och jag lyckas inte - jag är tung tung tung i kroppen, jag klarar inte djupa squats med hopp...

Känner mig dålig.
Känner mig fet.
Känner mig inkapabel.
 Känner för kära Bastian.
Dessutom är musiken outhärdligt dålig.
Men - detta betyder att jag fortfarande är i usel form, är alldeles överviktig och svag.
Har sett fetare människor träna bättre än jag. 
Jag som tränat så mycket?
Är jag för lat?


I Övrigt:

Idag meddelade (sd) och Jimmie Åkesson att Åkesson blivit utbränd och sjukskriver sig på obestämd tid. Förstår honom. hans negativa, hatfulla politik har rört upp mycket oro, massor av motstånd, och jo -  hat tillbaka. Svårt att driva den politiken och vara hel som människa.
Ebolaviruset härjar och västvärlden börjar känna sig skrämda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar