måndag 6 oktober 2014

#dag57 - 71.9! Äntligen under 72, men med näpp och nöde!

Det bidde invägning före frukost, men hade magknip, något jag dragits med ett par veckor nu - stress, gissar jag.
Äntligen nedåt. Det psykologiska hektot som gjorde att jag hamnade under 72 betydde massor för humöret!
Tänk, tänk en dag att hamna på sin målvikt. I den här takten blir det aldrig någon jäkla målvikt.
Det är långt kvar till 55 - 57 Kg.
Otroligt långt kvar.

jag arbetade, åt youghurt med hallon (naturell youghurt lätt ca 200 kCal) plus en sallad med räkor och ett halvt bröd 4-500kCal
 - Och sedan tränade jag!
Det blev bara 28 minuter idag, svettades som en gris helt galet mycket, magen kniper diskret hela tiden malande.
Men det är inte så bara.
Bra träning - inte en dag utan.

Åh styrketräning...borde, allt är framplockat - Mattan, hantlarna, vristvikterna...i usb't sitter ett oprövat Jillian Michaels pass, som kanske skulle vara något...



Will I do it?

Magen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar