måndag 1 september 2014

"dag22 - sammanlagt 41, japp 41 minuter crosstrainer

..och en lunchutmaning. Äta på Krua Thai med kålsallad istället för ris. Kycklingcurry, lämnade rätt mycket av den (goda goda) såsen kvar i skålen.
Kändes helt ok. Jag tar i , tror jag - men 600 kCal
Frukost  -
först crosstrainer i 20 minuter, sedan melon hemma och en omogen nektarin på jobbet, 1/3 banan.
120kCal tops.

Middag - Räksallad med spenat och böngroddar, körsbärstomater och en mogen avocado + ett ägg med reducerad gula
450kCal

En runda på crosstrainern - 16 minuter!


Melon! Igen!

6 minuter innan sängen. På Crosstrainern.
benfokus.

I övrigt:
Har blivit nominerad och även utfört the ALS icebucket challange! Problem med att publicera filmen
Översvämmningarna igår har slagit illa mot många av mina vänner med arbetslokaler, ateljeer, studios, teatrar på botte/källarplan.
Valet lurar. Det bruna gömt i blåsippor smetar geggigt och segt ut sig över landet . Det tynger min själ.
Jag röstar rött, alldeles snart.

Jag har gått ned i arbetstid till 50%
Det suger. Också det ordentligt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar