fredag 5 september 2014

#dag26 - invägning, det rör sig långsamt..

..men det rör sig nedåt, stadigt.
Skulle egentligen ha gjort invägningen imorgon, kunde inte låta bli att titta till vågen i morse.
74,3 kg idag.
Ned 8 hg
Det kommer att ta tid, denna viktnedgång, men det kommer att gå.
Antar att jag varje gång hoppas, hoppas på ett större viktskutt.
Men 8 hg är en bra nedgång på 6 dagar.
jag är inte med i Biggest Loser.
Jag tränar inte från 7 på morgonen oavbrutet till sen kväll.
Jag går ner på normalt vis.

Men visst är det motigt, för jag har det stundtals , vissa dagar väldigt tufft.
Matt och känner att jag lider brist på energi.
Så också idag.
Nu har jag druckit mitt svarta the, nu är det dags för Bastian i 30 minuter. Känns oändligt motigt, men det ska gå.
Vet inte än vad jag ska se på medan jag motionerar.

Kanske är det snart dags för promenader med radio i öronen?
Kanske det är...
Hur mår mina fötter? Kan de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar