lördag 13 september 2014

#dag34 - Invägningsdags

Hej och hå! Vad glad jag blir - åt alla framsteg!
Sedan i Tisdags har jag gått ner 0,5 kg!
Sedan i Lördags har jag gått ned från 74.3 - 73,5= 8 hg!
Jag är så glad.

Nu har jag gått ned 7 kg sedan hälsoresans start!På en tidsperiod, på ganska precis 2 måndader.
Det går ganska exakt hälften så fort som min viktminskning gjorde 2011 -kan bara bero på andra faktorer. Hälsoundersökninge var det dags för. Ja. säger det hundra ggr om - men när kommer beskedet att jag har gjort en och ....resultaten...tänk om jag är sjuk?

8hg, jippi! Synd bara att jag skulle väga så mycket innan jag startade. När jag startade bloggen 2012, låg min startvikt på 74kg. Jag har en längre resa denna gång.
Men jag är på den sanna, rättfärdiga vägen :D

                                                                     Minijubel!

Men ska inte lägga ned,nu - utan upp på Bastian före frukost. 
Åh, fast jag är glad , att trots att jag varit i en svår vecka denna vecka, men mindre träning än vanligt - har jag fortsatt gå ned i vikt. Det gör det hela mindre hysteriskt - dvs, man behöver inte få en massa ångest för att man exempelvis på grund av förkylning hoppar ett pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar