lördag 20 september 2014

#dag41 . 40 minuter Bastian före frukost!

Så skönt att jag lyckades hoppa upp på bastian idag. Förbrände: 308 kCal,  står det på apparaten.
Stand up comedy (om att vara tjock som av en händelse) samt ännu ett bra stycke av "De sju samurajerna" _ snart, kanske snart är jag klar med den filmen!)

Har varit oerhört trött i veckan och haft mycket svårt att finna energi.
Det är lördag.
Jag ska köpa lördagsgodis och något gott till mat.

Men lunchen blev 2 ägg med kraftit reducerad gula.

Provade ställa min på vågen igen - tillbaka på 73 kilo.  står jämt denna vecka alltså. Detta går i sanningens namn inte fort.
Fattar inte riktigt.
Äter så lite som mellan 800 - 1200 kCal om dagen plus träning de flesta dagar i veckan.
Rena svälten. Behöver egentligen mer kaolier för min styrketräning.
Med så här lite kalorier, orkar jag inte riktigt och det byggs inte upp muskler som det ska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar