måndag 29 september 2014

#dag50 - JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA FET!

Så, nu har jag skrivit det i versaler.
HELVETE vad jag stagnerat - men jag äter superlite kalorier per dag och tränar.
 - På jobbet serveras lyxig frukost, med ljuvligt doftande bröd , smaskig ost och pannkakor och rulltårta och och. Jag åt Välling och fyra skivor skinka med lite keso och tomat.
270kCal

Jag äter sallad till lunch, unnar mig brödet som ingår (brukar jag inte göra). Men dock endast högst 500 kCal

Jag sitter och är sjukt hungrig hemma.
Behöver äta.
770kCal är sjukt lite - och det tar på krafterna.
Och det hjälper inte ens.

Jag tränar, varje dag.

Imorgon blir det en megaträningsdag. Det är en ledig dag - så det ska jag göra!

Vågar inte väga mig. Det är vidrigt att stå stilla, eller till och med gå upp nu.
Vad är det för förbannelse? Vad är det för någonting?

Så nu har jag skrivit av mig.

Helvete, svårt att orka vara hungrig, träna och kämpa varje dag. Ska leta på internet.....igen.
Och nej, jag har inte lyckats ta mig till vårdcentralen och kolla min sköldkörtel.
Men någonting är verkligen fel.
hur kan det gå så här, på detta sättet?

Pissdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar