lördag 6 september 2014

#dag27 -Lätt styrkepass

Rumpspecial, armar och situps.
Vid magträningen: Jag får dock så otroligt ont i ryggen!
Riktigt, riktigt ont i ryggen, krampaktigt  - hela ryggen.
Frösöker andas , sträcka, tänka på den korrekta positionen - men ibland gör ryggen så här.
Den sätter stopp för effektiv träning.
Nåväl, jag har gjort en hel del situps, sneda, raka, benlyft från liggande. Men, aj.

Armarna mina, de blir starka .
Rumpan med.
Benen får så mycket med Bastian.

4 leverpastejmackor (knäcke) med massor av gurka

i Övrigt: Häromdagen dog Joan Rivers, en unik komiker och otroligt speciell kvinna. En förlust, men hon avled i alla fall 81 år gammal - ingen purung dunis. Hon dog efter komplikationer vid operation. Den kvinnan var i sanning ingen främling för operationer. Men detta ska visst ha varit stämbanden...tro't.

Jag har spolar i håret, för jag ska på kalas: Jag har inte målat mig ännu. It will happen, soon enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar