lördag 13 september 2014

#dag34 - 33 minuter på Bastian!

Tillbaka till halvtimmen, känns så oerhört fint.
Jag hade tänkt försöka öka till 40 minuter, men är svag på morgonen - och då kämpar jag ändå oerhört med mycket motstånd. I distans så rörde jag mig en mil. Good job, self.
Und Vielen dank,  Bastian!



Svetten dryper, ansiktet är högrött, ja säkert andra kroppsdelar med. Stretchat min milt skakande kropp, jag är på väg - det blir bättre och bättre.
För tänk - jag är fortfarande en tjockis.
Fråga bara min dotter!

Käkade en nutrilettbar och drack govatten från Loka till lunch. 230 kCal

Seriöst, så ligger min BMI fortfarande på övervikt. Det är hela 4,6 kg som jag måste gå ner  - innan jag ens klassas som normalviktig.
Det är bara att kämpa på.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar