lördag 27 september 2014

#dag47 - Utställningsdag!

Det blev bara kort på Bastian denna morgon, jag har gått upp dessutom 5 hg, det suger otroligt, oavsett om det bara är en variation - NER har jag inte gått, ett dugg. Det suger.

Resten av dagen ställde jag ut konst i S:t Johannes kyrka, och hela kvällen därtill.
Åt en god, rik, kaloririk rätt på Krua Thai (nu slutar jag med det, två gånger på en vecka)
 - För att fira att jag är utställande konstnär - igen.

Då går man inte heller ner, fast jag äter superstrikt alla andra dagar i veckan. Sugsug, detta.

Kände mig dock lättare, och slankare och mötte ett gäng vänner på utställningen , välgörande.

ca 1500 kCal. Inget socker i kyrkothét, ingen kyrkokaka, bara två kyrkofrukter - äpple och satsumas (nope, de är inte i säsong än)

Andakt! Märkligt! Men passade bra in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar