torsdag 25 september 2014

#dag46 - 20 minuters Bastianpass till fotbollskrönika från EM 2012

Hur mycket jag än ville, kunde jag inte ändra resultatet - Tyskarna åkte fortfarande ut mot Italien.
Ack, Pirlo, det är en bra människa det.

Tyskar i annan tråkig stämning



Känns fjuttigt med 20 minuter före frukost, men tänkte Zumba senare, och styrketräna.

Banan och vatten till frukost, oh yeah - vilken lyx
...:0

Måste gå till affären och handla godvatten, känner jag och lite basmat som går för sig.

Ledig dag (fast jobbet drar i en hela tiden) som behövs för att jag ska kunna slita varg hela morgondagen med utställningen - och inte minst för Söndagens bokstund+skapandeträff!

Tycker att jag ser lite smalare ut. Ja, jag är ju det. Men inbillar mig nog lite.

Just - syndade igår. två stora stark!Mysigt after work med Vove, Dottron och hennes Vagnus.
Men åt bara 550kCal (!)under dagen, promenerade och tränade 40 minuter på Bastian - så det var ok.
Bröt ju dock nykterhetsivern, men räknat på kalorier - helt ok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar