onsdag 24 september 2014

#dag45 - ja, 45 -Bastian riden duktigt i 40 minuter

PUH!
Sett klart "Cutie and the boxer" till Bastianpasset, svett svett, varm, varm, pulsen rusar skönt under huden.
Att känna den där kicken - att orka en bit till.
Att få förbättrad kondition efter 44 dagars slit.
Snart, snart går vi in i oktober.

Ska jag våga sätta målvikt till Nyår? Ska det gå? I den här takten, nope.

Gotta keep moving!


Igår åt jag ute på Krua Thai - en middag jag var skyldig mina arbetskamrater som slet med mig under och före Malmöfestivalen. Då åt jag onyttigt.
Dvs för mycket. Tog bara pyttelite ris, men åt glatt av soppa med svamp och kokosmjölk (god och lite fettig), grönsaker och kyckling - och två friterade räkor. de var inte ens särskilt goda, men resten var!
Liten portion efterrätt slank det också ned.
jag räknar på 1000KCal, gissningsvis.
Mer än vad jag ätit de senaste dagarna innan svullet:)

Nu ska jag en bit bar, vatten och the - tar med ett par ägg till lunch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar