söndag 16 november 2014

#dag98 - stundande hundradagsjubileum piggar upp i min sjuka!

Jag har inte skrivit på några dagar, feber och sjukdom har fortfarande grepp om mig.
Ingen träning , således.
Vägde mig idag, 67,4 kg
2 hg ned på 3 veckor. Haha.
Ja , jag har helt enkelt stått still en bra stund nu på vågen.
Vågen som för övrigt är dålig och knappt går att väga sig på.
Saknar en sådan där med visare som bara visade på ett bra sätt!

Trött på febern, den är lågmäld och sjukdomen stormar inte, ingen smärta i slemhinnor och hals, näsa - huvudvärk och mild feber. Värk i leder och minsta muskel, trötthet och så huvudvärk. Som jag vaknar av på natten, på morgonen.
Sjukdomen har ingen särskild inverkan på aptiten dock, höll mig till mitt lördagsgodis, fast jag ibland drabbas av illamående.

Och jag är jättejättetrött
 
Äter runt 900 - 1000 kCal om dagen, och sitter bara still.

Har mycket med familjen och övriga familjens hälsa, så jag jobbar på som en småbarnsmor, trots min egen sjukdom.
Finns ingen plats för att jag kan vara bara sjuk och kanske få ta god hand om mig.

jag vill åka på en resa. Städa ur, låsa dörren, resa bort.

Kanske åka till Berlin över jul?
mmmmm
Bastian kan kanske ta en tur från München till hufvudstaden för en liten sejour?



För övrigt:
IS fortsätter sin terror, Boko Haram verkar få terrorisera och mörda utan att omvärldens uppmärksamhet nämnvärt riktas dit. Dedt är väl "bara Afrika" och just nu orkar inte media h'är med mer än det som sker i Mellanöstern?
Bananflugor har gjort sitt intrång igen. Jag är inte snäll mot dom, det är krig. Har hällt klorin och kokande vatten i alla avlopp idag. De blev genast lite färre. Muahahahaha.
Scenska herrlandslaget fortsätter att vara lama och jättejättedåliga. 1 - 1 igår mot Montenegro (....) i EMkvalet. Säger som många: Kanske dags att heja på Island istället! Heja Island!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar