tisdag 18 november 2014

#dag100 JUBILEUM AV LOVE!Promenad i det bittra Novembesammanhanget

Tänka sig, den hundrade dagen av hälsosamt leverne!
Sådana framsteg jag gjort! Stark, med kondis, nästan 14 kilo ned - and counting. Livet har förbättrats, hälsowise.
Och då klarar an resten på ett helt annat vis än som socker/matmissbrukare.
JAg kör med min mat-och-sov-klocka.

HAr vilat från träning i en dryg vecka, då jag har varit duktigt krasslig med feber och en oerhört efterhängsen huvudvärk, svag och med led-muskelvärk.

Kanske ger mig av på en promenad idag! Testar de darriga benen! Det är grått, mörkt och regnigt, men också ännu ganska tidigt. Nu är det mörka tider, gäller att våga sig ut i dag

 - So I did!
En timmes promenad, testade försiktigt lite träning idag, men kroppen är inte redo för mer intensitet än promenad.
En kopp välling och ett äpple.
All denna välling...

Ska ut och promenera om ett par timmar igen, men först arbete som gäller

Välkomnar dagen då jag är helt återställd



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar