måndag 3 november 2014

#dag85 - Kärleksvecka och huvudvärk plus snuva!

Jag skippade promenad och Bastian i morse innan jobbet, på grund av snuvkänningarna.
Det har varit ännu en mild, strålande höstdag - så det hade varit skönt.
Men den här veckan går i konsten och kärlekens tecken och kommer att kräva otroligt mycket tid och kärlek, såklart.

Väggmålning skall målas, idag har vi grundmålat -det kommer att bli överfett!

Ska jag ha tid att träna? Vi kommer att gå dit och hem varje dag, det blir också motion. Tar väl en ca 20 - 25 minuter - kanske blir det Bastian och kanske en promenad i mörkret om någon kväll?
En får se om en orkar.
Erfaenheten säger mig att konstskapandet med en maassa elever på högstadiet kommer att ta min tid

Det blir konstmotion hela veckan i alla fall! Promenader och själslig massage var dag - stor öppenhet, massor av energi!
Och då har jag ändå kört på hela förra veckan med massor av verksamhet under höstlovet!

Piuh!
Förra kärleksveckan - jag är kär i kärleksveckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar