tisdag 4 november 2014

#dag86 - 10 min Bastian igår, 10 idag pga förkyld - samt promenad

..och lite dans på jobbet.
Snuvig, men fokuserad.
Inte så lång promenad, men dock rörelse

Min dotter fyllde 20 år idag! Firade igårkväll, och sedan med finfrukost! Sov dock inte så mycket.
Trött så jag nästan svimmar ligger jag nu med konstigt värkande fötter. Mycket stå och fotografera idag.

Jag har ätit moderat, och lika tråkigt som innan. Ca 1000 kCal igår, ca 8-900 idag.
Inget kul att rapportera:Frukt, 10 st nötter, vatten, en spätta med kålsallad och ärtor(skolmatsalen, inte kul).

/Hade med en göttpåse till oss i personalen i vårt heta lilla konstrum (svettextra): Vatten, päron, äpplen, blandade nötter/
. Plus ja, spättspättan ca 350, en banan100 och 2 koppar välling ( i en)310

Nu är jag i säng, hoppas på att fortsätta tappa i vikt även i vila, lite lättare var morgon

Förra kärleksveckan tappade jag tre - fyra kilo av intensiteten
Det vore nåt. Endeed. Nä, jag jobbar inte med detta för att förlora vikt, hahga.
Denna vecka är för ungdomen, konsten, öppenheten, lekfullheten, det sociala, för värmen av att arbeta nära människor som arbetar för ungdomars rättigheter och hälsa..och åh,ungdomsmottagningens personal - jag vill vara med i deras famil, jag vill ha barnmorskan Helene ta hand om mig...

långprommis imorgon. Till skolan. från skolan till isa på lunch för medicinhämt. Och sedan hem igen

MÅSTE ringa sos imorgon!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar