söndag 23 november 2014

#dag106 - Summering dagar samt hur jag gör mig redo för motionspass

Det har gått någras dagar sedan onsdagens svaga motionspass med promenad.
Jag har fortsatt att äta kring ca 1000 kCal per dag.
men inte igår -det är ju lördagar då.
Godis!
Äter lite för mycket av det goda känner jag, frossar verkligen. Kanske nästa Lördag blir en mer återhållen ration sockerkalas.

Det har varit mycket med det privata och även arbete, så min träning har blivit lidande.
Min TV är numera sönder, och det är en svår förlust för Bastianpassen!"
Bastian , som jag inte pga sjukdom och mer inte använt på 19 dagar!!!!!! Usch! Fy! En månad snart!!
Igår hade vi dock ett av privatlivets viktiga möten via en en och en halv timmes walk - and - talk - så jag rörde mig, om än i sakta mak.

Idag, söndag. Grått och disigt ute. Jag har satt  på mig träningskläder, varav en gott doftande nytvättad tröja ..ahhh.
Jag har laddat mobilen med två "Spanarna"avsnitt och fyra gamla tankesmedjanavsnitt. Kan gå hur länge som helst.
Hungrig, dagen har blivit för sen.
Klockan är över halv ett.
Ska ändå motionera före frukost, hade jag tänkt orka.
Dricker svart the.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar