söndag 2 november 2014

#dag84 - kvällspass på Crosstrainern Bastian

40 minuter. Hårt! Svettpartaj! Skönt!

Jag ser bilder på mig själv - och jag ser precis lika gigantisk, plufsig och jäklig ut som innan träningsperioden - i kroppen.
Hukryggad, fetarmad, överbystig - magen ser ut som en niondemånadenmage.
Känns olyckligt.
Mina kläder är präktiga tjocksikläder dessutom, alla ser ut som kyrkklockor och gör ingenting bättre.

Trött på att vara tung, trött på att se det jag ser på bilder. trött på att se mig själv så här.
Såg lite annat när jag speglade mig idag. Såg förbättring. Ja, jo i vissa vinklar i alla fall. 
Men så här är det.
Bara att fortsätta kämpa.

Peppmotvikt: Jag har ju bra kondis nu, och är smalare, och mår bättre och är starkare.
Bara att fortsätta om jag någonsin ska bli fin igen.
Det känns ju i alla fall mycket bättre.  ..

Japp, idag handlar det om utseende, igen. Jag ber om ursäkt för denna blick.

Vill snabba på det här nu! Vad fan! Jag skiter i vågen, när det är så här jag ser ut.

Har inte laddat in (jobb)bilderna i datorn än, men vill ta bort dom på mig. Klippa bort mig ur bilderna, det kommer jag att göra.

Jag är verkligen, verkligen inte vid mitt mål. Det är en lång, lång väg kvar.

Heja mig! Jag ser en leende..leende tjock person. Längtar tills jag inte blir sedd för min vikt, och får bli ...mig själv. Leende, fit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar