fredag 28 november 2014

#dag111 Motionpowepromenad i blåsig och 3gradig Pildammspark

Nåja, plusgrader i alla fall! Men jag hade i ärlighetens namn klätt mig för midlare väder, så jag frös en del. Var ute i en timme och en kvart, powerwalk och trappträning. Mage, rygg och armar men skippade backträningen då jag har lite ont i en hälsena som jag småsträckt.

Annars har jag ägnat mig åt flytt, sortering av kläder åt dotter och så flytt till hennes första hem ifrån hemmet, Lasset gick till Åkarp - nära till hennes Folkhögskola som hon går på. Atta.
Just nu är hon hemma hos mig och hälsar på (:) men ska sova första natten i sitt nya bo! I veckan flyttar sonen - märkliga tider för mig!Stor livsomställning, fullt jämförbar med att få barn? Att de blivit stora och ger sig iväg i sina liv...atta.

Välling och banan är allt jag fått i mig idag BAJS vad ensidigt! 500kCal, ty flera koppar. Nu ska jag gå och handla lite inför helgen!

Stor soffa har - bara jag kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar