lördag 1 november 2014

#dag83 - Härlig duggregns-dimmig-mild morgonmotion med styrketräning bidde det

Jag tränar ju i bra över en timma - rask promenad, trappträning/armträning och mer styrka i utegymmet vid tornet.
Fullt med folk i diset, en Lördagmorgon den första November.
Allhelgonadagen därtill.

Idag i mina nya brillor , som blev bra immiga av kombing träning och i väder.
Och dagens motionsselfie ser ut  så här
...nehej. Nu  har instagram ändrat hur bilden en tar publiceras på facebook, så nu går det inte att hämta ned den...

Nåja, följ mig på instagram om ni vill - fusionistagram
Då!

Lååång arbetsdag, mycket spring på jobbet, bara ätit en 1/2 banan, ett äpple, en mandarin och en kopp välling.
400 kCal!

Men nu blir det Lördagsgodis HURRA! Det viker jag aldrig undan, jag tror på en unna - sig - grej i veckan.
Och det är bara Lördagar.
Så det kommer att bli ca 2000kCal till slut. Men så har jag tränat och rört mig heeeela dagen, så det är bestämt lugnt.
Hä Lördag.

Svettig, immig dag  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar