lördag 8 september 2012

Diabetesbuken -gignourmous dag 1

Daller och tung, fast jag ju faktiskt håller in magen så gott det går......*självbildsångestsuck*Ärligt är den mycket större än vad den ser ut här. Jag slängde bort bilderna som visade dess egentliga storlek. Celluliter, daller, och den ENORMA kulan den faktiskt är. Detta är svår ångest. Så jag fegar och visar bara denna bild
Ginourmous pattron

Mer förebilder än så här får ni inte. Lägg märke till "blusen". Jag har fått låna den av min väninna Emelie då jag inte kommer i fler kläder av mina egna. Denna är anpassad efter ..ehum, stora personer. Från hawaii. Nu skvalpar jag runt i den. 18 kg . Det mesta på magen, men också på rumpa och armar etc etc. Usch. Nu ska jag äta ägg, med reducerad gula och dricka the.
The är bra. Man kan svulla det utan att vikten påverkas, samt att värmen från drycken gör att man känner sig mindre hungrig.

Gårdagen, dagen innan STARTdagen, blev det extra allt. Frön. rulltårta. Vin. Korv.

Nu ska jag ha STOP på intag av :
 - Socker i alla former
 - Vitt bröd, pasta , ris
Charkuterier  med en massa extraämnen, och för mycket salt
 - Solrosfrön, saltade numera BYE BYE Palmyra och era goda frön
- Alkohol (efter helgen börjar det stoppet. ska ta en slurk vin ikväll, för jag har det kvar i skåpet. Sen är det adjö till denna kaloririka  lyxdryck
Jag ska också dra ner på  :
 - Sötningsmedel, exempelvis i thet ,även
 - Diet läsk, som Pepsi Max, Coca cola zero/light, samt andra lightprodukter.

Nu har jag ätit en allevodrink (rea på Ica)  2 ägg med red. gula. 400 kCal. 600 so far today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar