söndag 16 september 2012

Dag 7 - promenad i alla fall

Att det ska vara så svårt att hålla sig nyttig när kärleken kommer hem. Då blir det lustar och synder, men jag försöker hålla flera saker på rätt köl. Åt ljuvligt goda pannkaksrullar med keso och frukt (persika, gul kiwi, banan, hallon)istället för de rullar han gjorde med en massa grädde. Men frön åt jag. Många . Och drack 2 folköl o lite vin som var kvar (Filip fick mer)Så jag ska försöka vara ok idag, i alla fall ut och gå, lite för att Karin erbjuder det. Filip bör plugga, så jag hoppas han gör det, när jag motionerar. För sen vill jag vara med honom igen :D Kramas är bra för hälsan. As long as... you can get it, and you can get it, if
you try.
Joan Crawford gympar på Hollywoodvis :)
Klack, lockar, pudel och stretch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar