torsdag 20 september 2012

Dag 11 -styrka& äntligen kväll igen

Ja, det låter ju lagom muntert. Men så känns det vid dagens slut. Jag kämpar verkligen nu. Denna gång ska det gå bra, sådär bra som det gick förra gången.
Till ett sådant där tjockisprogram styrketränade jag idag, tror det hette "I used to be fat" på MTV. Karin och Alicia såg på , haha. Alicia härmar mina pust och stön, men jag antar att jag får bjuda på det, fast hon borde uppmuntra sin mamma att komma i form och inte bli större och stöörre år för år, och drabbas av massa fetmarelaterade följdsjukdomar.
 - Hurra and congrats to mig, alltså, för jag lyckades träna mig igenom kroppen ca 10 ggr 4, utom benlyft och tricepscurls, det körde jag lite extra. Och magen förstås. Känns bra.
Bränt ca 200kCal där

Åt resten av bananen ca 80kCal, och nu middag - Lax med en massa sallad och spenat igen, denna gång med en klick keso. kanske 300kCal, men tror det var mindre. Samma mängd fisk som igår.
700kCal so far, tar miog en bar till sista theslurken innan sömn.
Dricker omåttliga mängder the...det är ett sätt att klara "abstinensen" efter att ständigt äta.
Och det gjorde jag förut, och närmast bara dålig mat.

Fatta keso!Bra grejer , passar till mat och efterrätt, bara att välja tillbehör.  Frukt? ja. Kött? ja. Hurra.

Är keso köttfärs gjord av mumintroll, som någon skrev ....?


Måste orka. Måste. det kommer att dröja innan jag orkar springa, så jag fortsätter med promenader och trappträning, styrketräning och kostupplägg de la healthy.
Ska jag väga mig imorgon? Tänk om jag inte gått ner pga den syndiga helgen? Nå, den här helgen kommer att bli mkt nyttigare. Oavsett om någon besöker mig eller ej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar