fredag 11 november 2016

Rehabdag16 - Hoppsan, tror jag kanske , kanske inte övertränat kondis...

Efter en underbar promenad, som blev mycket, mycket lång och med mycket backe och trapp, en enkel måltid med en bägare light naturellyoughurt, en banan och en Sharonfrukt, började min kropp må dåligt.

Ett foto publicerat av Anna Katarina Dedorson (@fusionistagrams)
Frysa , fast det inte är varmt - feberkänning i lederna.
Det KAN vara en vanlig sjuka på gång, men det kan också vara så att jag har överdrivit mitt tränande.

Ska vila hela dagen imorgon, o jag klarar det. Ja, i alla fall från extrempromenaden.

Det är skönt att ligga under täcket, efter ett riktigt varmt bad. Nu har det gått två veckor och två dagar sedan operation, så jag vågade bada! Jättejätteskönt!


Ett foto publicerat av Anna Katarina Dedorson (@fusionistagrams)
Men mår inet super nu heller.

Åt det som synes på bilden och som beskrevs, sedan för att mildra illamåendet: Tre kycklingsnacksbitar ( 30g?) och en bit skinka som var över igår ( tysk stor skinkskiva).

Jag mår en smula illa, har just fått min mens och har ingen aptit.
Men jag känner att jag behöver energi!

Ger det hela en timme, sedan går jag till affären för att se om jag hittar något som skulle kunna kännas bra.  Jag kanske rentav tar en ibuprofen och cool it. Jo det gör jag, det kan en ju faktiskt göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar