söndag 13 november 2016

Rehabdag 18 - Powerwalk & springeri i vackert vackert, kyligt väder!

Går. Springer när jag bara måste. När backen eller stigen bara säger - SPRING! njut! Du orkar!
Min hälsoapp slutade räkna halvägs in i programmet, men var ute i 2 1/2 timme idag.
Sprang åtminstone 25 minuter av dessa.För nu kan jag springa, tan att det drar i något sår! IM HEALED! Men springer försiktigt. Så jäkla fint ute!
20 minuter gick åt att leta mina nycklar som hoppat ur fickan!
Snäll tant kom med dom!


Solen skiner hela helgen, det är bra för mänskorna

Catching me some rays

Ett foto publicerat av Anna Katarina Dedorson (@fusionistagrams)

Mat: Buttermilchen i morse. Två glas grönsaksjuice och 100 g 2%fetthaltig kalkobröst till mellis efter motionen. Ikväll ska jag käpa något köttigt med sallad någonstans , tänkte jag mig. Söndagsmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar