lördag 26 november 2016

Dag 11 mot mål - Bidde motion men också ätardag

Gick en rask 35 minuterspromenad före frukost - till jobbet.
Denna dag var jobbet på Naturkundsmuseum inte långt från mig:)
Min frukostlunch var lott en banan 110 - en apelsin 54, ett glas grönsaksjuice 30 ca 200kCal
Sa till mina kollegor, snart blir det mer. På kvällen blir det mer.
jag bara visste!

Mellanmål på fritids tre bröd utan smör med kalkonbröst ( 1,5%fett) på. Lite äppeljuice. 300kCal

So far so good eh?

Men så blev jag ledsen efter lägenhetsvisning ( den var jätteful och äcklig= hittar fan ingenstans att bo)-så jag gick och handlade.
Allt jag handlade åt jag sedan.
200 g lax på knäckebröd_ ca 650 kCal skulle jag tro (370 ) plus knäckebröd ( hur många skivor? dunno). inget smörförstås, men det är 33 kCal per skiva bröd.
Ja, nåt sådant.

En proteinbar ( tränade jag? Nä. Bara som godis) 210 kCal
Fem chokladbitar ( RIKTIGT EJ BAR -  GOTT GODIS) 200 kCal
En räkring! 220 kCal

1780 kCal - vilket är rekordmycket för mig.
Men härligt var det.

Promenerandet brände dessutom minst ( kollar min motionsapp)Ah 695 kCal burnt it says.
Gick ju omrking efter morgonpromenaden men alla barnen hit och dit omkring i staden.
Skolan är stängd pga julbasar i hela huset.
Så vi fick vandra omkring på utflykter. BRA!

Då så - ändå viktminskningsätande!
205 minuters gående, en minut springande ( men den funkar ju inte så bra)
Dubbla målet!
Jag är sjukt aktiv.

Ändå ser jag gravidfet ut på bilderna min kollega la upp på skolans facebook. jag tog därför bort den.
Vadär det med mig och min helvetes bukfetma?
Ni ser ju min regim!!
BE GONE allready och gå in i mina jävla muskler allready!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar