måndag 7 november 2016

Rehabdag12 - Ännu en rask promenad efter tapas...

Ety Tapas " All you can eat" kändes so en god idé, när min vän Magnus föreslog det.
Min första tur på resturang också på evigheter!
Skitgott dessutom!
Samt- någon fettsnål tapasrätt borde det väl ändå finnas?
Nä.

Njöt och åt så fettsnålt jag kunde, en grönsakssallad med chilioliver och soltorkade tomater, fyra smååå plommon lindade i bacon ( sammanlagt två skivor bacon?
en fyrkant potatisomelett, ja ungefär så. jo krabba, tog bort det friterade och en fyld paprika med getost - tog ut hälften av osten.

Men sen: Raketbajs och diarredangott, rännskita och vattenlavemang och hejsan och hå!
Både på restrangen ( två vändor, fan också) samt efter min långa och hurtiga promenad hem .
Mein gott!

Slutsats: Tapas? Too soon.

Men en god promenad TILL känns bra.

Njuter nu en kopp varmt the och ska kika på fördjupning av presidentvalet i USA.
Det stundar. Imorgon. Hilfe.

Har raskpromenerat i 179 minuter idag, minsann. Så här säger appen att jag bränt

Tja det blev väl en 1000 kCal på baren? Ingen aning, men så mycket  kan det ha varit.
Frukost ca 200, mellan mål hemma innan läggdags: Clementiner, 2 st samt en halv youghurt 250ml naturell noll fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar