fredag 19 december 2014

#dag31BERLIN - Vilodag, min ömma kropp behöver det!

Första vilodagen på länge, känns det som.
Kroppen ömmar, så ska det tillstås at jag är en smula seg efter den udda rundan igår - som var rolig, men minidekadent.

Sitter i mitt nya rum, där det finns hantlar och träningsband! Yey!
Kör med dom imorgon.
Hyr rummet för en billig peng i ett nyktert kollektiv, vegan.
Mysigt! Internationellt! Människor här från Cypern, Italien, Holland, Tyskland och Sverrjje. Nu i två veckor fram i vilket fall!
Redan inbjuden på födelsedagsmiddag imorgon! yey!

Oj , nu diskuteras det högljutt om kyskåpsrengöring. Sitter och tar det lugnt på mitt rum, drar mig lite tillbaka.
En ska ligga lite lågt så här i början. Det blir Vegankalasmiddag imorgon, då en kille i huset fyller år.
Nykter fest, nykter kille.

Jag ska gå ut ikväll, hade jag tänkt tvinga mig till att orka. Är astrött, och inte ens lager och lager av make hjälper till att dölja detta faktum.
Har inget hört från Robban än,...Kanske det inte blir någonting?

Har ätit: Dubbelvälling 320 kCal+ grönkålssoppa 300 kCal (inte vet jag, chansar, men mest grönkål och så), en bar (japp, en tysk till) 200 kCal och en energirik pumpaknäckebrödsskiva och ett päron. 940-950 kCal.

Vilodag,vilodag ovan vid frestelser och synd, och märker igen: Vad alkohol gör med en är mycket.
En tappar energin dagen efter, mår lite dåligt.
Samt - en blir vansinnigt suger på skitmat!

Imorgon är det lördag! DÅ ska jag snaska på tyskt godis! Jaaa!
Egentligen borde jag inte godisäta, eftersom jag syndar på annat vis.

Men betänk: Det är ett regnigt, grått Berlin jag semestrar i - inget tropiskt paradis.
För att det inte blott ska bli asketism och bars, får det vara nöje i denna semesterns tid.
I''ll keep on training!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar