söndag 14 december 2014

#dag126 - Bastianpass före frukost! Puh! 20 minuter, fortfarande lite förkyld

Snorar idag. Det hela med förkylningen, är som ett skämt.
Fick känningar i bröstet när jag tränade, så jag slutade efter 20 minuter.
Dricker vatten, och en kopp välling. 160 kCal

Jag tänker INTE få hjärtmuskelinflammation när jag ska åka till Bastians hemland och allt!
Tycker Bastian ska åka från München upp till huvudstaden och hälsa på mig för kvalitetstid och så kna vi tala om hur bra tränare han är, och hur tacksam jag är.
Jag ska allt visa honom!
Kanske leka lite, gissa  gåtor?
Basti! Ich habe ein Rätsel für dich!


Nu, snabba ärenden - och sedan gemytligt arbete med läsande och små barn.
Sista jobbet för i år!
Om en bortser från datorjobb, planering, och det vill inte säga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar