tisdag 16 december 2014

#dag128BERLIN Rask kvällspromenad i en timme, med lite styrketräning i beckmörk park

Japp. Gick ut och gick , med svensk radio i öronen. Ganska skön kyla ute, så här på kvällen.
Sökte parken - Schillerpark, men allt såg så mörkt ut.
Släntrade förbi ett fitnesscenter och frågade om pris, lite för mycket pengar tänkte jag, fast det hade varit bra gott.
Bastu och alla pass inkluderades....gymet..nje. Tror jag fixar det med promenader och egen träning.

Enligt iFORM förbrände jag runt 300 kalorier, på promenaden.
Jag lade ju till 4 ggr triceps, armhävning, benböj framåt i den mörka lila lekparken precis utanför där jag bor, på Nazarethkirchestrasse.

Kanske ska jag lägga till situps här hemma?

Åt en bar, tysk variant vid namn Figur. Jo. 220 kCal 870 kCal.

Körde situps, snabbsitups övre magen, snedups, benmaglygft- raka och sneda. Darrar betänkligt= bra.

Ty kanske vi går ut en sväng och tar ett glas. Det är semester. Finns mycket trefliga små barer här. Och otrevliga också.

Keep it in moderation.

Passerar Porrbio på promenaden. Perverterad pullputter. Vanlig bio också! Men undrar om Hobbitfilmen är dubbad? Annars vill jag LÄTT se den på Bio här!
Sportsbarer dedikerade till Herta, såklart, inte Bastians Bayern.
Håller utkik efter merch från Beyern i alla fall, eller iaf om Schweinsteiger.
Vill ha!
På alla sätt. Trots att Bastian var dum och avvisade mig i nattens traume - VÄFÄN!
Vi som brukar ha en så bra relation i mina drömmar...mmm.

Vara jag inte köpte idag 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar