tisdag 23 december 2014

#dag135BERLIN - samma gråblask, och igår åt jag oanade mängder kalorier i form av lussekater..

och glögg och en 33 cl öl.
oj

Vädret var ärkeregnigt och grått, så det blev ingen promenad.Motionspromenad , alltså med träning. Bara runt kvarteren här, shoppade bakattiraljer och tog min tid på mig.
Sedan en sväng upp till en bar, så det räknas inte, det gav kalorier istället.

Nu sitter jag här igen, och har ätit gröt med sharonfrukt, 2 små portioner, med havremjölk.
So far so good.
Så stoppade jag i mig tre små  - men ack så feta och söta chokladbollar.

Damned.

Faller jag isär just här?

Vi ska gå på museum snart, jag och Meike, då får jag lite motion. Och ska ta det lugnt, imorgon kanske vi ägnar oss åt välgörenhet, vet ej - men är ensam hela julafton, Meike är borta lägenheten är miiin!

Julafton imorgon, alzo
Vi ska fira ett svenskgäng tillsammans.
 Efter julafton och mellan jul och nyår - ska jag träna och äta snålt.
Men det går faen inte, att vara på Berlinsemester, och vädret är elakt och inte äta något syndigt.
Svälta, sitta inne och tappa bort all den njutning jag längtat så efter hela året?
Men - och ett stort men, ska inte gå upp en massa kilo, högst två. Har i alla fall hittils gått ner - men det var INNAN gårdagens smaskande på fett och socker...

Gå på halvnakenklubb på julafton? Vet inte om jag vågar eller är bekväm med min kropp på det sättet...

Note to self: Jag faller fan inte i sär pga att jag inte är totalstoisk EN dag! Herrejeeeus, tränade 6 dagar av sju förra veckan, va fan? Nu får jag skärpa mig! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar