måndag 15 december 2014

#dag127 - Sista träningspasset på Bastian innan jag drar! SKÖNT!

Min extrema nässpraysrelaterade snuvighet motas nu med Rhinochort aqua - annat verksamt ämne som återställer den naturliga nosfunktionen.
Började igår kväll nu blir allt bra  Now-wise, that is.

Skönt att ta ett sista Bastianpass (crosstrainer) 20 ganska intensiva minuter. Tar det lugnt, då jag ännu har lite ont i halsen. Inga 40 minuter.

Matsäck på dagens långa resa  - till Berlin, javisst  åker jag: Nötter och fruktmix. Njutrilett måltidsersättning, bars. Vatten.
Båtmaten är lösligt äcklig och samtidigt oanständigt dyr. Bra av mig att förbereda mig:D
Braaaa Anna, klapp klapp.

RESFEBER! Och motionista har naturligtvis också packat träningskläder.
Och korsett,peruk och lösögonfransar. Yup.
Dekadens möter motion och träning!
Får se vad det blir mest av av de tu.

Berlin - jag är vidöppen och frågar dig - Vad erbjuder du? Här kommer jag!


Dags för en kopp välling. Och ja, jag har tagit med ett antal portionsförpackningar.
Sedan avfärd!

JIPPI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar