måndag 19 januari 2015

#dag161 - Kvällspass 30 minuter Bastian - stenhårt!

Känner mig motiverad. Var trött. Lena kom och tränade lite, men både Karin och Tove kom förbi också, så jag satt mest och pratade och drack the.
Alldeles innan Lena dök upp gjorde jag en praktvurpa på Bastian! Skulle flytta min macdator , snubblade bakl'änges, fick ett sår på tummen och en rejäl lårkaka på vänstra benet. Armbågen sveddes. allt öfr att rädda datorn.
Den hamnade rakt i ansiktet på mig. ELEGANS! GRACE!
Karin och jag kunde inte sluta skratta.

Åt gröt, 400 kCal (tops)-med äpple och halv banan, minmjölkm, kanel. Mycket gröt blir det. Lätt och känns gott i magen. Det blir 1160 kCal prick.

Så hoppade jag upp på Bastian för ett stenhårt Bastianpass på 30 minuter, till idrottsgalan. Så pajigt. Men jag tog i extra, försökte pusha min kondis och se vad jag klarar.
Förbättra mig. Förbränna mer.
Testar tramap baklänges också  på högsta motståndet - det ger  intressant effekt - nya muskelgrupper används, bra.

Ligger i säng och är lite för nytänad, men skönt nyduschad och lite stretchad.

Har kört pass 11100 innan midsommar också. Bara 89kvar! Det ska vi ordna, om jag bara klarar mig från sjukdom och skada. SJuka kollegan Tove på besök, men försökte hålla avståndet haha

En god dag!
jo, jo jaaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar