tisdag 13 januari 2015

#dag155 - 30 minuter Bastian före frukost - Jillian Michaels 30 day shred lev 2 på kvällen - med sällskap!

Två pass således.
Nu är jag igång igen. Känns det som.

Är med i facebookgruppen "100 pass före midsommar" och funderar på om jag inte kanske kommer att hinna? Det beror på sjukdom och skador, förstås. Har blott gjort 4/100. Postar där, känns som en bra peppgrupp om än lite hetsig (många kör flera pass om dagen).
Jag kör också flera pass om dagen - om det går! Som idag!

Före frukost alltså Crosstrainer, 30 minuter intervall. Arbetslunch: Välling (snart är all min välling slut!!Den har räckt sedan i juli!!)160 kCal, mogen banan 120 kCal, en clementin 35 kCal= 320kCal (räknar jag rätt nu? Typ.

Mellanmål: Måltidsersättning (rea på Ica) 200 kCal

Eftermiddag: Träningssällskap av Lena!!Lena tränade intervaller på Bastian, jag körde Jillian Michaels ca 30 minuter, Knallröd och genomsvettig. Har extra tunga vikter, men tror jag kör bra när jag är i parken själv. Längtar dit.
Vädret tho...........vädret = Regn regn grått grått blåst blåst - JAJA! Vi vill inte ha det så hääär! Vill vara ute! I parken! I utegymet!

Nu är det dags att äta kvällsmat. Ich habe hunger.
Blir nog havregrynsgröt, fiberberikade och en banan. jag vet - ingen kulinarisk succéupplevelse, men ska bli gott.Minimjölk, kör jag till. jag vet, inte så gott.
Godaste godaste gröten hade förstås varit med bara havregryn, helmjölk - kanske gammeldags och lingonsylt. Å , så jag älskade det när jag var barn!
400kCal?

Spannmål, anyone? Hmm kanske lite för mycket av den varan...

Arbetet är igång, hemma i Sverige, hemma i Malmö - Just det:; Har också gått till och från arbetet på en skola här i stan, en go liten promenix= vardagsmotion.
Mycket när en jobbar med ungdomar, kultur. Vi dyker ner i ungarnas verklighet - och det är verkligen inte alltid det är en skitsak att leva i dagens polariserade samhälle.

Strax under 1000 kCal, förbrännt en hel del, vad säger du Bastian - har jag varit en bra tjej som kommer tillbaka på banan efter dekadensen i ditt hemlands hufvudstad?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar