torsdag 22 januari 2015

#164 - 30 timmars crosstrainer före fukost och lite tankar om mat

PUST! Att det är så oerhört , oerhört skönt när jag börjar dagen med träning. Så underbar start på dagen.

Så oerhört, oerhört skönt att ha en egen träningmaskin hemma! Orkad einte ta mig ut parken, hade aldrig orkat gym med en massa männsikor.. h, så fint med Bastian.

Sov hela natten, som kompensation efter gårdagens übertrötthet. Sovmorgon!
När jag sover länge, blir jag ju liet försvagad när jag ska träna.
Idag mötte jag mattheten med ett lågintesivt pass. Men rejäl puls, och rejält svettigt ändå.

Tillreder frukost, med stor glädje.
Att äta efter träning, är också underbart.
JAg tillredde min fibergröt, med ett halvt äpple, en minibanan (supermini sååå gullig, se instagram på fusionistagrams, en nypa solrosfrön, kanel, lite blåbärshonung (!) och minimjölk.
Det är gott, och jag har ingen känslighet för något ämne.
400kCal, tops.

Påminner (mig själv) om att jag förbränner när jag tränar. Också. Jag borde tappa kilo. Den här veckan är ordentligt hälsosam.
Ska våga väga mig snart, får pipa in på vårdcentralen.
Men ser ju att det är rejält med fett på buken och lite fler ställen.
Men är fortfarande bukfet.
Graviditetslooken kvar, men något tidigare trimester :)

10 kilo ner, ska jag. Det kommer att ta ett halvår till, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar