måndag 23 maj 2016

#DAG7 - Invägning och jättelikt resultat på min rivstart!

På vågen, efter god mat, sjukdom, avsaknad av skräp och marathondansande utan akohol , visar sig resultat:

4 kg ned!!

Jag är som värsta Biggest Losern ju!

Riktigt pepp, går jag snart till jobbet med ömmande dansben och obakis.

66 kg. Jag är verkligen tokpeppad att fortsätta nu. Verkligen. JIPPI!


Frukost: 1 Banan (105 kCal) , naturell youghurt ( 100 kCal)- svart the. 

Off I go.

Älskar allt idag.

FORTSÄTTNING  - MAT DAG 7:
Lunch: Liten salladsmix, tomat, en ostskiva, en ( stor) skinkskiva, salladslök och 3/4 avocado( 300). Namnam.
ca: 400Kcal

mellanmål:  En smaskig och jättemogen persika, 47 kCal

Middag: Lax ( 178 kCal) smörgåsar, wasa knäckebröd( 170 kCal), fyra skivor bröd, margarin/smör. Isthe zero. ( =348 kCal)

Några jorgubbar och en persika till 60 kCal

En total: 1008 kCal

Jag vill bara säga, här och nu: Det går ingen nöd på mig inte. Jag äter gott , fräscht och näringsrikt. Smaskig  lax, krämig avocado, färska frukter och bär, god ost, örter och grönsaker. 
Jag äter bara lite eergisnålare och snällare mot kroppen.

Njuter av allt jag äter, gör jag, känner jag . Som varje gång (........) jag påbörjat at äta på detta sätt, så känner jag likdant. 
Jag tycker det är godare så här, än med en halvtaskig döner. Mycket. 

Idag är dock extremt trött/mör i kroppen efter gårdagens megadansfest och orkar inte laga mat, eller tillreda  sallad. Så jag kör knäckebrödslaxmacka istället. Det är ok. Det är sannerligen ok.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar