fredag 27 maj 2016

DAG10 Hälsoproblem i familjen & turdag - allt i ett!

Börjar med matdagbok

Frukost:
Bit av banan - youhurt( skvätt) - The - (120kCal)

Lunch:
Fyra kycklingklubbor, bönor och tomat +tsasiki (ej friterat) 450kCal

Mellanmål:
25jordnötter, naturell, 2 nektariner, i skiva vattenmleon


SEDAN BALLADE DET UT / Första syndagen.

Varför? Mamma är jättesjuk och jag tillät mig förförsta gången släpa ut min oro, och behövde akut gå hem från jobbet.  Så ledsen.
Men fick tilbaka plånbok.
Pratat med mamma, syskon.

Jag har gäster, mitt i detta. Roliga, snälla , varma gster som stöttar. Men lite hälsodekadens medföljde tröst. Leenden, 4 öl 1200kCal - plus en flottig burgare med sallad ist för pommes frites.

2600kal.

Motion: Dansade lite.

Jag har massor och massor igen av sågodis och ostkrokar hemma. Leverans från Sverige.
Än har jag inte rört det.
Men å så jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar