måndag 16 mars 2015

#Dag216 : Vilodag -Intensiv arbetsdag . 7000steg i rask takt, men inget mer.

Ätit sallad till lunch, ett par ägg till frukost, en bar 900kCal + karreskiva sallad 500kCal
1400kCal - det vore väl ok - men två små semlor på det...med bra med grädde å , men minus mandelmassan
600kCal utan nadelmassan.
Så idag gick jag nog inte ner i vikt. 2000kCal

Haft en finfin dag på jobbet, fått massor gjort, dotter har skrivit kontrakt och varit med på jobbet med mig. Solen ar strålat, och jag har ordnat gratisknappar till Teaterns dag för våra barn och deras vuxna. UNDERBAR arbetsdag att se fram emot - 28/3. Dagen efter det åker jag till Berlin.
Nu ska jag arbete extra den här veckan - så jag kan kompa och därmed stanna längre i Berlin JUBBA!

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar