måndag 9 mars 2015

#Dag209 - Omstart, nystart - 30 minuters kvällspass på Bastian! JA!

Måste sänka blodsockret efter en vecka av svullande och stillaliggande i konvalescens och efterdyningar av magkollapsen för exakt en vecka sedan.

Har på denna vecka förmodat gått upp ett par kilo.

Vågar inte väga mig nu. Skiter i det - och börjar om igen.

30 minuter på Bastian i afton, crosstrainerpass som känns i hela kroppen. Underbart.
DRicker bubbelvatten och varvar ner inför sömn. SÅg "Vem vet mest" , fortfarande ingen TV - men det finns ju internätettttt.




Härliga tider - dotter har fått erbjudande om förstahandskonstrakt! Hoppas att hon klarar det ekonomiskt och får det!

Överdoserat godis i helgen.Det är mycket, mycket.

Nu vill jag  - massor. Ser vad jag gjort med mig själv  - vet om blodsockrets höjda nivåer.


AGH!HEJA MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar