fredag 20 mars 2015

#Dag220 - Solförmörkelsen, Pildammspass för hela kroppen

Kondis (nej, jag säger inte caaaaardiiååååå),styrke.
Lite löpning, lite trappträning.

Mycket tungt idag, men har har tagi kroppen igenom ett ordentligt pass, kommer att värka imorgon på ett skönt sätt.


Jag är lite ledsen, för min mage är fortfarande stor. Jag vet, det är mycket jobb, det tar lång tid.
Jag har ju inte ökat denna vecka som jag sa, träningstempo alltså.
Har ingen vikt, för jag har ingen våg.
Ska kolla det snart.

Vill ju fort fort komma i form för våren -  sommaren:) Men antar att jag planar lite nu.
Men jag tror jag har gått ner ett par, de senaste veckorna.

Ikväll - total dekadens - inflyttningsfest för tjejerna och ja, mig också.
Vin finns, ost finns.

I övrigt har jag ätit min gröt och tre polarknäcke med ägg 900 kCal redan - oops

Städar som en toka! Äntligen blir rummet en smula descent...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar