lördag 14 mars 2015

#Dag214 - Mer "Kids for cash" på Bastian före - frukostträning ..

När lediga dagar blir träningsdagar - det gillar jag.
Nu har jag tränat i sex dagar på raken, och det känns i hela mig.

När jag sitter här med min gröt med havremjölk, en halv banan och kanel på.Samt en halv grapefrukt.
Så gott att vara jag.

Idag skulle jag ha gått och kollat blodsockret.
Jag tror det är skitbra efter denna vecka.



Min puls, jag funderar på det. hur bra flås har jag? Hur dåligt flås har jag? JAg tänker nu öka intervallintensiteten på mina Crosstrainerpass.
Kanske.

Om två veckor ska jag till Berlin.
Mitt mål innan resa: Vara oerhört snäll mot magen, kroppen.
träna, hålla bra kostvanor - gå ner några kilo.
Ja, de sitter på magen...agh.

 - Och Powerwalk på efetrmiddagen, 10 000 steg i alla fall, delvis med träningskompis Lena som hängde med på promenaden. Inget kul område, eller delvis, men mest inte.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar