lördag 18 juli 2015

#Dag338 - varm dag - intensiv träning

Tjoho!
När jag sätter mig för att skriva ned dagens göranden i motions/hälso/träningsväg är det en bra stund.
Jag är s a s klar för dagen, oftast. Jag har varit på mcFIT och trashed it - på mitt vis. Efter ett par timmars vila påbörjade jag detta:

När buttkick - jumps började , gav jag upp. Jag är för tung för detta - i detta läge. Jag körde klippet tillsammans med en egen spellista på träningsmusik jag gillar:)

 Tillbaka till det jag verkligen genomförde: 30 minuter Bastian/crosstrainer, intervall i vanlig ordning. 10 minuter trappmaskin. 20 minuter intervalligt löpband. Inte spring, för tykk - men backar och hastighet i mkt bra takt.
 - That feeling, när en kliver av löpbandet och en känner sig lite yr - en liten trip!

 Styrketräning mellan Crosstrainer och resten. Maskiner, med hantlar och manuellt. Ben, rumpa, armar, rygg, mage. Väl genomarbetad. Kör kondis imorgon - sedan låter jag Måndagen vara en vilodag. Kanske. Är on a roll, vill inte bryta.

Tänk, detta är precis, precis i början av min viktresa!
Ja, dag 338 sedan jag satte igång på allvar - men i början av den här viktresan - de 10 kg jag ska ner nu till bra vikt på 60kg.

Jag är så nyfiken på hur det kommer att kännas efter en månads hårt arbete.
Om två månader?

Vad jag vill lyckas nu. Jag har på mig till den 25/8 - då börjar vardagsslit och jag kan inte flowa med träning och sådant i evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar