söndag 12 juli 2015

#Dag333 (!) GYMKORT! Så jag har njutit av träning i 2 1/2 timme

McFIT -  here I come!

 Kontraktet är skrivet, första två månader betalda - och nu är det dags för att komma i form!

Nu när jag tagit farväl av att ha Bastian ( han är tillbakalämnad!!! soom han tjänade väl!!), som kostade 250 i månaden (men jobbet betalade)är det dags för komplement till parker och promenader, hemmaträning och så  - tänkte jag.
Det kostar strax under 200 kronor i månaden (19.99 euro)och inkluderar ej pass eller bastu, men alla maskiner och vikter du kan tänka dig.
Meike tar det på sitt konto, jag betalar till henne.

Så jag startade med ett pass på vice  - Bastian (Manchester United, huh?) i 30 minuter. Kär så hårda intervaller jag pallar, hoppas förbränna mycket, köra hårt på högsta motstånd för shapely legs och få bra flås.

Sedan magträning. I maskin, på bänk, genomgående.
Strech.
Benträning - kör mycket för rumpan och baksidan av låren, ÄLSKAR benpressmaskinen.
Armar - butterflymaskinen är fin, ja flera andra också.
Rygglyft.
Duktig stretching hela kroppen efteråt i lugn och ro, promenad hem.
 - Gymmet ligger en bit ner på vår gata - NICE.

69 kg har jag gått upp till. Det suger. Men nu kör jag, nu jäklar ska jag utnyttja kortet till max!
Tänker jag PEPP PEPP PEPP.
Oj, är på en endorfin - high.


Har asfula gymkläder, skulle vilja investera i något fint att träna i....om jag finge ha råd...
Nu 0,5 l gemusesaft och en banan+ en innan 300 kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar