onsdag 15 juli 2015

#Dag336 - Kondisdag på gymmet - varierande maskiner

Japp. Körde löpband 20 minuter (rask takt eller något mindre men desto högre "backe" i intervaller), roddmaskin tio minuter, trappmaskin fem minuter, Crosstrainer 15 minuter - intervall
=50 minuter, samt rask promenad till och från gym -som ligger ganska nära mitt hem, dock.


Lyssnar på Tankesmedjan, och sommarprat.
Köpte ett par apabilliga hörlurar idag, då mina gamla gått sönder, ett par jag köpte på claes ohlssn gick sönder efter en dag (!!)och jag har lånat Meiekes ett tag.
Dessa håller kanske inte så länge, kostade 25 spänn - varav det mesta gick på min pant:P

Tycker det är väldigt svårt med att se mig så här tjock. Gillar INTE gymmets speglar, föredrar att arbeta utan dessa. Hoppas på att kilona ska försvinna stadigt ner. Än så länge, ingen förändring på  vågen.

Ätit: Grötfrukost med en liten banan, mellanmjölk. 400 kCal
grönsaksfrikadeller och rödbetor - 350kCal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar