fredag 17 juli 2015

#Dag337 - härligt kondispass på mcFIT - 65 minuter

Har börjat variera mitt kondistränande, nu när det finns så mycket roliga maskiner, inte bara Bastior.
30 minuter på Bastian, då intervaller, baklänges, framlänges, djupt ner, snabbt , tungt.
20 minuter löpband, mkt raskt (går att mjukjogga på min hastighet) samt varierar med backmotstånd, intervaller.
5 minuter roddmaskin. Har lite svårt att gilla den, det gör lite ont i min rygg...
10 minuter trappmaskin. oj, jag börjar gilla den här maskinen, det tog ett tag! Gillar allt som jobbar mina ben och rumpa. Inbillar mig liksom, att bygger jag där så SWISH så kommer bukfetman att omvandlas till muskulatur som ger snygga ben och stjärt. Med lite volym på.

Nån sådan här avancerad har vi McFittor inte


Njuter så av stretchingen efteråt. Och njuter SÅ av träningen.
Jag mår så mycket bättre. Humör, sömn, är så glad och pigg efteråt - ja, innan tröttheten kommer.
Igår avslutade jag dagen med stretching och pling plongmusik - halvyoga.
Najs.

Nu vill jag ha viktresultat också, jag känner mig redan ganska stark under fläsket:D
Det märks att det är dag 337 och inte vecka ett i mitt träningsår. Orkar.
Nu ska kilona väck, muskler bli synliga och stiliga. Och min kropp ska kännas bra.

Ålder? HA! Det skiter jag i.
Det här ska gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar