fredag 3 juli 2015

#Dag323 - Högsommar och efter uppehåll i skrivandet, start start

Det har jag ju sagt ett par gånger, kan en säga. JAg nedslås inte.
För jag har tränat hela månaden.
Men sunkat med mat och hälsa.

Försommaren är utbytt mot högsommar, hettan är kompakt, asfalten bränner mot dina ben.
Dags att börja gymma?
Tyckte Meike (roomie)  - så vi Gick och provtränade på Mc Fit. Nice!
30 minuter Crosstrainer, intervall
1 1/2 timme styrka i maskin och på egen hand, inkl situps och repkast.

Annars har jag mest gått, gått och gått.
Jag är tung igen, inte lika tung som innan denna resa, men ska gå ner minst 13 kg härifrån.
Bar aatt börja vara seriös.
Har inte varit seriös. Motionerat massor, massor långa , långa promenader - men alldeles för myckt godis, alkohol, snabbmat (döners ex...)
Upptäckte i alla fall på gymmet idag, att under bukfettet finns styrka och kondition. Gjorde mig hoppfull. Jag orkade mycket och var stark.
Räknar passen som två - då det var två pass på drygt 2 timmar sammantaget.

Mat:
Havregrynsgröt, helmjölk, 1 liten banan.
Vatten i mängder
1 stor banan
ca 500 kCal so far

shit, börjar jag räkna igen, kan jag ju inte låtsas att jag inte äter för mycket :P
Åker till Sverige i några dagar nu, får se hur det blir med träningen, men lite promenader och kanske ett pass i parken ska jag hinna med?

 - Träffa barnen JAJAJAJAJAAAAA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar